tirsdag 22. oktober 2013

meg selv

Tenkte at jeg skulle dele noen fakta om meg selv, for å gi dere et litt informasjon enn at jeg heter Emilie.

Høyde: 168 cm

Vekt: Sist gang jeg veide meg, veide jeg 53 kg. Det var litt mer enn jeg har gjort i det siste. Det er ikke så overraskende, ettersom jeg har spist ganske mye i det siste. For 1 mnd siden var jeg nede i 51 kg, men det varierer hele tida synes jeg. Men uansett vil jeg hvertfall ikke veie mer enn 53.

Hverdagen: Jeg går på vgs og driver med en idrett. Jeg trener i en klubb og pleier å ha minst 1 til 2 økter om dagen. Derfor er jeg egentlig avhengig av å spise jevnlig, og som oftest gjør jeg det. Men det hender at jeg prøver å spise akkurat det jeg trenger(ikke et gram mer) og da ender det ofte med at jeg går tom for energi i løpet a treningen. Noen ganger skjer det allerede i forkant, men når jeg ikke har med mer mat blir det å trene på nesten tom mage. Det vet jeg er veldig dumt, men det bare skjer.

Helgene blir enten brukt på idrettsarrangementer(da er jeg ALLTID flink til å spise, hvertfall i forkant), eller så er jeg hjemme. Da drar jeg kanskje på shopping med venner, og da har jeg ingenting i mot å skeie ut med noe usunt! I løpet av helga koser jeg meg alltid med noe godt, opptid flere ganger.

Is er helt klart en favoritt, men jeg er også en sjokoladeelsker.
Er isboksen eller sjokoladeplata åpna har jeg lett for å spise alt for å si det sånn! Men dette har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet for, og det pleier faktisk å gå bra!

Tanker: Jeg har det veldig bra blant folk, og jeg tror egentlig ikke at noen vet at jeg sliter. Ettersom jeg er sunn på skolen og ikke er tjukk, tipper jeg de tror at jeg bare har et sunt forhold til mat. Men grunnen til at jeg holder stabil vekt er jo egentlig at jeg spiser i bølgedaler. Og jeg føler ikke at forholdet mitt til mat er så sunt akkurat nå. Jeg synes ikke at det bør få så mye oppmerksomhet som det får!

Emilie.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar