mandag 21. oktober 2013

Første skritt

Hei alle sammen.

Jeg er en jente på 18 år. Som mange andre har jeg et problematisk forhold til mat.

Når jeg tenker meg om har jeg hatt det en stund, men det er ikke før i det siste jeg har innsett at det er et problem. Grunnen er nok at i perioder går det veldig bra, og da føler jeg at alt er normalt. Men så kommer de dårlige periodene, og når jeg nå tenker tilbake er det ikke slik jeg vil leve.

Jeg tør foreøpig ikke å søke hjelp. Denne bloggen er derfor opprettet som en terapi for meg selv. Her kommer jeg til å blottlegge meg selv, tanker og følelser.

Jeg skal selvfølgelig fortelle mer om hva som er problemene mine etterhver, men først ville jeg bare ønske velkommen.

Håper at du har lyst til å følge min reise.

Emilie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar