fredag 25. oktober 2013

gårsdagens lille overspisingsepisode

Hei.

I går gikk alt som normalt fram til middag. Jeg hadde laget denne middagen:

Dette var stekt brokkoli, purre, vårløk og spinat. Krydret med aroma, urter og sayasaus. Oppå har jeg en torskefilet (ca 180g). Ved siden av hadde jeg en stor skål med ris, som jeg hadde soyasaus over. Jeg er så glad i ris med soyasaus at jeg ville ha det for seg selv!

Uansett var dette en veldig smakfull middag.
Etter maten laget jeg meg en kopp med kaffe. Til den spise jeg en yoplait vaniljeyoghurt.

'So far so good' - jeg spiste en stor middag og en sunn dessert, og jeg var god og mett.
Men så fikk jeg lyst på kylling, og det hadde jeg i kjøleskapet. Jeg går og henter den og spiser et bryst og litt av et lår. Så lager jeg meg enda en dessert.

Denne gangen med enda en vanilje-yoghurt, en oppkuttet banan, og MASSE(haha, uff) sjokoladesaus. Jeg var så mett at jeg trodde jeg skulle sprekke.
Det er på ganger som dette jeg skulle ønske at jeg bare kunne kaste det opp igjen, men jeg klarer ikke. (fornuften min forteller meg at det er like greit) Jeg må heller lære av mine feil!

Så dro jeg på trening (fellestrening med klubben). Følte meg litt uvel(hverfall veldig mett) da jeg begynte å jogge, men når treninga kom igang gikk det faktisk ganske bra. Hadde mye energi!

Så derfor lot jeg meg ikke grave ned av den lille hendelsen etter middag.
Igjen gikk jeg i fella at jeg kun spiste en mini-kveldsmat.. ett knekkebrød med philadelphia...

Er det noen som har erfaringer fra noe av det samme eller noen råd å komme med?

Emilie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar